دقیقه مطالعه

آموزش راه اندازی سایت

آموزش راه اندازی سایت
02 - خرداد - 1393
اپلیکیشن آموزش راه اندازی سایت

 

اگر دارای گوشی اندرویدی هستید حتما روی بنر بالا کلیک کنید تا اپلیکیشن آموزش راه اندازی سایت که به صورت ویدیو است را دانلود و نصب کنید.

 

اگر شما جز آن دسته از کاربرانی هستید که اطلاعاتی در زمینه راه اندازی سایت ندارید با آموزشی که در زیر قرار دادیم می توانید به راحتی مدیر یک سایت بشوید.
با آموزش زیر می توانید هر نوع سایتی که خواستید راه اندازی کنید همانطور که میدانید راه اندازی سایت می تواند با هدف کسب درآمد یا سرگرمی و تفریحی و غیره باشد.

در این صفحه لیست فیلم های آموزشی رایگان برای آمورش ساخت سایت قرار داده شده است.

به ترتیب با مشاهده همه ویدیو ها می توانید برای خودتان یک وب سایت راه اندازی کنید!

 

1. بخش اول مقدمه: این بخش مقدمه ای برای آموزش های راه اندازی سایت تنظیم شده است.
2. بخش دوم مفاهیم اولیه: در این بخش مفاهیم و مباحثی که مدیر یک وب سایت باید اطلاع داشته باشد ارائه شده است.
3. بخش سوم هاست و انواع آن: در این بخش مواردی مربوط به هاست و انواع آن ارائه شده است. با مشاهده این بخش اطلاعاتی در مورد هاست کسب خواهید کرد و با انواع هاست ها آشنا خواهید شد.
4. بخش چهارم دامنه و انواع آن: در این بخش مواردی مربوط به دامنه و انواع آن ارائه شده است. با مشاهده این بخش اطلاعاتی در مورد دامنه ها کسب خواهید کرد و با انواع دامنه ها آشنا خواهید شد.
5. بخش پنجم راهنمای انتخاب هاست مناسب: در این بخش مواردی مربوط به راهنمای انتخاب هاست مناسب ارائه شده است با مشاهده این بخش می توانید هاست مناسب خود را انتخاب کنید.
6. بخش ششم نحوه خرید هاست و دامین: با مشاهده این بخش می توانید برای خودتان هاست و دامنه خریداری کنید.
7. بخش هفتم اتصال دامنه به هاست: با مشاهده این ویدیو می توانید اتصال دامنه به هاست را انجام بدهید.
8. بخش هشتم ایجاد شناسه ایرانیک: با مشاهده این ویدیو می توانید برای خودتان شناسه ایرنیک تهیه بکنید تا با آن برای خودتان دامنه ای ار ثبت کنید.
9. بخش نهم آموزش نصب وردپرس: در این بخش آموزش نصب وردپرس ارائه شده است با مشاهده این ویدیو می توانید وردپرس را روی هاست نصب کنید.
10. بخش دهم آموزش کار با وردپرس: در این بخش نحوه کار کردن با وردپرس آموزش داده شده است و با مشاهده این ویدیو می توانید در سایت پست ارسال کنید یا قالب سایت را تغییر بدهید و موارد های دیگر…
11. بخش یازدهم نحوه عیب یابی سایت: در این بخش سعی کردیم موارد و مشکلاتی که ممکن است برای سایت به وجود بیاید را توضیح بدهیم و راه حل هایی برای مشکلات احتمالی ارائه کردیم.
12. بخش دوازدهم آموزش ارسال تیکت: در آخرین بخشی که تهیه شده است آموزش ارسال درخواست یا ارسال تیکت برای شرکت هاستینگ را ارائه کردیم. تا بتوانید درخواست ها و مشکلات را از این طریق به شرکت هاستینگ اطلاع بدهید.

امیدوارم با مشاهده این ویدیو ها توانسته باشید برای خودتان سایت راه اندازی کنید و این ویدیو ها مفید واقع شده باشد.

3.8/5 - (13 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]