امروز ۰۴ - اردیبهشت - ۰۳
دقیقه مطالعه

همکاری در فروش

همکاری در فروش
30 - اردیبهشت - 1393

کسب در آمد از پارس وب سرور
پارس وب سرور از تمامی کاربران جهت بازاریابی و همکاری در فروش سرویس های هاستینگ مانند میزبانی وب هاست دانلود و سرور مجازی و غیره دعوت به همکاری مینماید
سیستم همکاری در فروش ما به گونه ای است که کاربر در پورتال ما عضو شده و لینک مخصوص به خود را دریافت میکند و همراه با بنر پارس وب سرور در سایت خود قرار میدهد و به ازای هر فروش پورسانت دریافت میکند.

نحوه علکرد سیستم همکاری در فروش
عملکرد این سیستم این گونه است که شما لینک اختصاصی خودتان را همراه با بنر در سایت خود قرار میدهید بعد هر بازدید کننده ای که با کلیک بر روی بنر ما در سایت شما وارد سایت شود و خرید انجام دهد سیستم به صورت اتوماتیک 15% پورسانت شما را در ناحیه کاربری خودتان اضافه خواهد کرد و در دوره های تمدید سرویس کاربر باز هم پورسانت شما به ناحیه کاربری شما اضافه می شود یعنی وقتی کاربری از لینک شما خرید کند هر زمان که هزینه تمدید سرویس را پرداخت کند پورسانت به حساب شما لحاظ می شود.
هر بازدید کننده ای که از لینک شما وارد سایت ما شود تا 60 روز اگر خرید جدید انجام دهد حتی اگر بعدا با لینک شما وارد نشده باشد باز هم 15% پورسانت سرویس جدید به ناحیه کاربری شما اضافه می شود.
زمانی که مبلغ پورسانت به 5 هزار تومان رسید می توانید در خواست واریز وجه بدید که در عرض حداکثر 24 ساعت به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

توجه داشته باشید که پورسانت شما 15% از هر خرید و یا تمدید کاربر میباشد

مراحل انجام کار
. در پورتال کاربران عضو بشوید یا اگر عضو هستید با نام کاربری خودتان وارد شوید
برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای ورود اینجا کلیک کنید
2. در ناحیه کاربری یا پورتال روی گزینه همکاری در فروش کلیک کنید
3. در این صفحه روی فعال سازی سیستم همکاری در فروش کلیک کنید
4. سیستم یک لینک اختصاصی به شما خواهد داد این لینک را همراه با بنر هایی که در زیر قرار دادیم در سایت خودتان قرار بدید تا بازدید کننده از ان لینک وارد سایت ما شود
توجه داشته باشید که لازم نیست حتما بنرهای زیر باشد می توانید هر مکانی که خواستید لینک را بدید یا بنر دیگری بسازید و در سایت قرار بدید
یک روش که می تواند فروش شما را بالا ببرد قرار دادن لینک به صورت پاپ آپ خواهد بود اگر به متن بالا دقت کرده باشید هر بازدید کننده ای که با لینک شما وارد شود تا 60 روز اگر خرید کند بدون وارد شدن با لینک شما باز هم پورسانت برای شما محاسبه خواهد شد.

شما با این روشی که در بالا توضیح دادیم می توانید به همراه سایتی که دارید درآمد خوب و مادام العمر داشته باشید

لیست بنر های ما
http://parswebserver.com/banner

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]