خدمات طراحی وب سایت
به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!
وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. ما در پارس وب سرور به خوبی این موضوع را درک می کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.
+۷۶۰۵
رضایت شما
+۷۶۰۵
اطمینان شما
مشاهده تعرفه ها
برای مشاهده پکیج های طراحی سایت بر روی دکمه دانلود کلیک کنید
                                دانلود
ساخت یک سایت حرفه ای از اینجا شروع می شود.
وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. چرا ؟! امروزه با پیشرفت دنیای تکنولوژی و دنیای وب یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین مواردی که می تواند بر روی کسب و کار شما تاثیر گذار باشد بدون شک سایت شماست.به همین دلیل امروزه طراحی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخورددار هست.
وب سایت شما بزرگترین پایگاه اینترنتی شماست. شکی نیست که طراحی سایت اولین قدم برای ورود شما به دنیای اینترنت است. پس طراحی وب سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد. ما در ویستا به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت و یا طراحی فروشگاه اینترنتی با کیفیت و درخور نام شما را داریم.
طراحی یک وب سایت زیبا
ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. یک وب سایت جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت.
طراحی یک وب سایت کاربردی
اگر استفاده از وب سایت شما راحت نباشد، حتی یک طراحی بصری فوق‌العاده هم کمک چندانی به شما نخواهد کرد.
طراحی یک وب سایت با هویت
وب سایت شما باید هویت داشته باشد. طراحی سایت شما باید نشان دهد که کسب و کارتان چه باورها و ارزش‌هایی دارد.

چرا طراحی وب سایت مهم است ؟!

امروزه کسب و کار ها تنوع بسیار زیادی به خود گرفته اند و به دنبال آن، با افزایش این تنوع، فضای رقابتی بودن بازار بیش از پیش، افزایش پیدا کرده. شما برای دستیابی به این حجم از مخاطبین نیاز به کانال های تبلیغاتی گسترده ای دارید. یکی از بهینه ترین و اصولی ترین راهکار، طراحی وب سایت حرفه ای است. داشتن یک سایت در کسب و کار اینترنتی یک امر ضروری است. هر چند امروزه بنا به گرایش مردم به سمت تلفن های هوشمند، وجود یک اپلیکیشن حرفه ای نیز برای رشد کسب و کار خود در بستر آنلاین بشدت احساس می شود.

چرا پارس وب سرور ؟

۷۶۰۵
پروژه های انجام شده
۷۶۰۵
پروژه های درحال اجرا
۷۶۰۵
تعداد درخواست
۷۶۰۵
مشتریان ما

مراحل طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت اختصاصی شما در 3 مرحله انجام خواهد شد

طراحی وایرفریم

Wireframe design

https://parswebserver.com/wp-admin/admin.php?page=wpseo_workouts
با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های شما، یک نقشه کلی از صفحات وب سایت طراحی خواهد شد. یک نقشه که ساختار صفحات و چیدمان آنها را مشخص می‌کند.

طراحی گرافیکی

Graphic Design

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

پیاده سازی کدها

Implement codes

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.
کسب و کار بهتر با ساخت سایت
صفحات وب حتی می توانند نقش یک مغازه و فروشگاه را برای شرکت مورد نظر ایفا کنند و بسیاری از هزینه های ریز و درشت را حذف کنند.هر چند داشتن یک سایت که خدمات مطلوبی برای ما ارائه دهد شاید هزینه نسبتا زیادی را بطلبد ولی این هزینه بسیار کمتر از هزینه اجاره کردن یک مغازه در محله ای نه چندان شلوغ است ضمن اینکه شما این سایت را همیشه و همه جا به همراه دارید و میتوانید آن را مدیریت و اداره کنید و اگر اطلاعات نسبی از نحوه ساخت سایت داشته باشید حتی می توانید آن را توسعه داده و هر اندازه که مایلید به آن پر و بال دهید.
آخرین مقالات
در وبلاگ پارس وب سرور بیشتر دربارۀ طراحی سایت بخوانید
مقالات بیشتر
آنچه که مشتریان ما می گویند...
مورد اعتماد بیش از 80 هزار نفر