امروز ۰۵ - اردیبهشت - ۰۳
دقیقه مطالعه

گفتگو با جناب ملایی

گفتگو با جناب ملایی
28 - آذر - 1398

1- جناب ملایی عزیز شما در ابتدا بفرمایید چطور با مجموعه پارس وب سرور آشنا شدید؟

سلام. من قبلا از یک سرویس دهنده هاست گرفته بودم که بدون اطلاع رسانی درست توقف فعالیت زده بود و من موقعی متوجه شدم که سایتم باز نمیشد. بعد مدتی گشتم تا یک هاست نسبتاً ارزان تر و پایدار تر پیدا کنم. وقتی پارس وب سرور را با کمترین قیمت دامنه و قیمت مناسبتر هاست پیدا کردم با پشتیبانش حدود 2 ساعت چت کردم تا اینکه تصمیم گرفتم خرید کنم. بعدش چون کار من طراحی سایت هست فکر کنم تمام سایت های مشتری ها را در هاست های پارس وب سرور راه اندازی کردم که راضی هستند.

2- حرفه ی شما در فضای مجازی چیست؟

من طراحی سایت و پشتیبانی از سامانه پیامک رنگینه را انجام میدم. سایت رنگینه در ابتدا یک پروژه دانشجویی بود که پس از مدتی کار کردن تبدیل به یک پروژه وسیع شد. ایده های زیادی را پیاده کردم که برخی گرفت و برخی هم شکست خورد اما زیاد در روند پیاده سازی این ایده ها نگران صرف هزینه نبودم چون یک هاست با سرعت مناسب و با امکانات نامحدود در اختیار داشتم!

3- آیا در این مدت از مجموعه راضی بوده اید؟

بله. البته 8 سال پیش تا الآن مطمئناً اوضاع خیلی فرق کرده. خب یک زمان لایت اسپید نبود. نسخه php و mysql قدیمی بود و گاهی با خطا در کدنویسی که زیاد هم اتفاق می افتاد سرور دیتابیس یا سایت رو بلاک می کرد اما شاید در 6 سال اخیر هیچ مشکل قابل توجهی نبوده و اگر بوده به سرعت توسط پشتیبان سرور رفع شده.

4- دو نقطه قوتی که باعث شد با این مجموعه ادامه دهید چه بود؟

پشتیبانی سریع و اعتماد متقابل.

5- آیا پیشرفت مجموعه خوب بوده در این چند سال؟

خوب بوده و با استخدام نیروهای جدید بسیار بهتر هم شده است.

6- چقدر این مجموعه کمک کرد که پیشرفت کنید؟

تمام پیشرفت یک سایت به این هست که آنلاین باشه. و آنلاین بودن هم یک پایه اش روی هاستش هست. هاست قوی و پر سرعت با قیمت مناسب که هزینه ها رو پایین بیاره یک نعمتی هست.

7- نحوه برخوردپرسنل اعم از همکاران پشتیبانی و فروش چگونه است؟

خیلی عالی هست. بارها شده با توجه به اینکه دامنه ها و سرویس های زیادی دارم و ایمیل صورتحساب ها هم میاد ولی گاهی فراموش میکنم تماس می گیرند و ازم می پرسند که با سرویس شما چی کار کنیم. که اغلب همان موقع پرداخت می کنم.

8- آیا لحظاتی بود که به قطع همکاری فکر کنید؟ اگر بوده چرا و به چه علت؟

نه هیچ وقت. ممکنه یک مشتری بگه خودش هاست داره و من اصراری نمی کنم. اما اگر هاست نداشته باشه خودم پارس وب سرور رو پیشنهاد می کنم که توش خیلی راحت کار می کنم.

9-چه پیشنهاد هایی برای پیشرفت هرچه بهتر شرکت دارید؟

نمی دونم کار شده یا نه اما روی سرورهای ایرانی قدرتمند بیشتر کار بشه. قطعی اینترنت که مدتی پیش اتفاق افتاد همه سایت های دارای هاست خارجی را به فکر انتقال به شبکه ملی انداخت. امیدوارم که سرورهای ایران قدرتمندی داشته باشید با همان کیفیت خارجی تا من هم بتونم انتقال بدم به ایران.

(با تشکر از پیشنهاد شما جناب ملایی عزیز سخت افزار های ما در دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد از بروز ترین سخت افزار ها می باشد و کوچکترین مشکلی در انتقال تمام سرویس های اروپا به ایران نداریم و صد البته هزینه انتقال هم کاملا رایگان است)

11- در پایان اگر حرف خاصی مانده بفرمایید؟

موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]