دقیقه مطالعه

نصب تولبار الکسا روی مرورگر فایرفاکس Firefox

نصب تولبار الکسا روی مرورگر فایرفاکس Firefox
21 - بهمن - 1396

در مقاله قبلی در مورد ابزار الکسا توضیح داده شده است و در این بخش می خواهیم آموزش نصب تولبار الکسا روی مرورگر فایرفاکس را خدمت شما توضیح بدهیم.

 

توجه بفرمایید اگر مدیر یک وب سایت هستید حتما این ابزار را بر روی مرورگر خود نصب کنید تا هم بتوانید رتبه سایت های رقیب را مشاهده کنید و هم به افزایش رتبه وب سایت خود کمک کنید.

 

1. برای نصب تولبار الکسا روی مرورگر فایرفاکس ابتدا روی گزینه منو در بالا سمت راست مرورگر کلیک کنید و در کادری که باز می شود روی گزینه Add-ons کلیک میکنیم.

 

نصب تولبار الکسا روی فایرفاکس

 

2. در صفحه جدید روی گزینه Plugins کلیک میکنیم و در کادر سمت راست در فیلد سرچ بالا عبارت alexa را سرچ کرده و روی اینتر کلیک میکنیم. در پایین تولبار الکسا به نمایش در خواهد آمد که باید روی گزینه Install کلیک میکنیم.

 

نصب نوار ابزار الکسا روی فایرفاکس

 

3. در کادر جدید روی گزینه Add کلیک میکنیم.

 

نصب تولبار الکسا روی firefox

 

با انجام اینکار کار نصب نوار ابزار یا تولبار الکسا روی فایرفاکس تمام است، و زمانی که وارد وب سایتی بشوید می توانید رتبه آن سایت را به راحتی توسط این نوار ابزار مشاهده بفرمایید مانند تصویر زیر

 

راه اندازی تولبار الکسا روی firefox

 

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: Array to string conversion in /home/parswebserver/public_html/wp-content/plugins/google-captcha/google-captcha.php on line 706
Array