هاست اختصاصی شرکت پارس وب سرور

هاست اختصاصی شرکت پارس وب سرور
15 - اردیبهشت - 1401

در این آموزش می خواهیم به معرفی هاست اختصاصی شرکت پارس وب سرور بپردازیم و با ویژگی ها و مزایای آن آشنا شویم.

هاست اختصاصی را می توان به عنوان انتخابی بهتر در مقایسه با سرور مجازی و حتی بعضی از سرور های اختصاصی برای میزبانی سایت های پربازدید نام برد که باعث صرفه جویی در هزینه های کاربران خواهد شد.

هاست اختصاصی ارائه شده در شرکت پارس وب سرور، یک سرویس سی پنل با منابع بالا است که در سرورهایی با شبکه ای پایدار و سخت افزاری قدرتمند (حداقل 64 هسته سی پی یو)میزبانی شده و در لوکیشن های ایران و آلمان ارائه می شود.

در این سرویس امکان استفاده از زبان ها و فریمورک های php , nodejs , python , laravel وجود دارد که دسترسی Terminal نیز فراهم می باشد.

برخورداری از منابع قوی از جمله ram و cpu و فضای ذخیره سازی در این سرویس ها، باعث می شود تا نیازی به سرور مجازی برای میزبانی سایت های پرترافیک و پرمصرف وجود نداشته باشد.

تعرفه های ((فعلی)) هاست اختصاصی را می توانید از این لینک مشاهده بفرمایید.

در اینجا به چند مزیت مهم در هاست اختصاصی که تفاوت اصلی را با سرور ایجاد می کند اشاره می کنیم.

1 – فراهم بودن سی پنل، کلادلینوکس، لایت اسپید و …

در هاست های اختصاصی، لایسنس های سی پنل، کلادلینوکس و لایت اسپید از قبل در سرور نصب و کانفیگ شده است ولی سرور مجازی فقط یک سیستم عامل خام است و پنل مدیریتی برای مدیریت وب سایت ندارد و باید برای همه موارد ذکر شده در بالا، لایسنس تهیه و کانفیگ شود و لذا باعث افزایش شدید هزینه های کاربران خواهد شد.

2 – برخورداری از پشتیبانی فنی

هاست های اختصاصی از پشتیبانی فنی برخوردار هستند و کاربران گرامی می توانند چنانچه در سرویس آنها مشکلی ایجاد شد از طریق تیکت با کارشناسان شرکت پارس وب سرور در ارتباط باشند، اما در سرور مجازی یا سرور اختصاصی به صورت پیشفرض پشتیبانی فنی وجود ندارد و فقط پایداری شبکه از سوی همکاران مانیتور خواهد شد و در صورت نیاز به پشتیبانی فنی در سرور های مجازی و اختصاصی با توجه به سرویس های موجود بر روی سرور، و در صورت امکان سنجی، ماهانه حداقل 1.5 میلیون تومان هزینه دریافت خواهد شد.

3 – بکاپ گیری

یک مورد بسیار مهم و تعیین کننده در تفاوت هاست اختصاصی با سرور در سیستم بکاپ گیری است. در هاست اختصاصی بکاپ گیری توسط ما در (چهار نوبت طی هفته، یک نوبت آخر هفته و یک نوبت ماهانه) انجام می شود ولی هیچ بکاپ گیری از سرورها انجام نخواهد شد و کاربران گرامی باید این مورد بسیار مهم را مد نظر داشته باشند و راه حل هایی را برای این موضوع در نظر بگیرند.

نکته : با توجه به حساسیت موضوع بکاپ گیری، کاربران گرامی در هاست های اختصاصی لازم است به صورت مستقل نیز در بازه های مختلف، نسبت به بکاپ گیری از هاست اقدام کنند و تنها متکی به بکاپ های ما نباشند.

4 – امکان عودت وجه تا 7 روز

در هاست های اختصاصی تا 7 روز ضمانت عودت وجه وجود دارد و کاربران می توانند در این بازه درخواست لغو سرویس و عودت وجه داشته باشند و برای انجام این کار نیاز به ارائه دلیل نمی باشند.

اما در سرور، امکانی برای عودت وجه وجود ندارد و تنها بررسی موضوع برای محاسبه هزینه روزهای باقی مانده امکان پذیر می باشد.

نکته :

هاست اختصاصی همچنان در دسته کلی (هاست) طبقه بندی می شود و محدودیت هایی در مقایسه با سرور دارد، از جمله این که آی پی سرویس هایی که بر روی آن قرار می گیرند مشترک است. همچنین امکان تغییرات در فایروال و نصب پکیج های خاص از سوی کاربر وجود ندارد به این علت که بر روی سایر سایت ها تاثیر خواهد گذاشت. اما برای استفاده عمومی مانند میزبانی سایت های پر مصرف، بسیار مناسب است و باعث کاهش هزینه های کاربران خواهد شد.

امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

5/5 - (5 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: Array to string conversion in /home/parswebserver/public_html/wp-content/plugins/google-captcha/google-captcha.php on line 706
Array