امروز ۰۱ - اردیبهشت - ۰۳
دقیقه مطالعه

آموزش مدیریت ایمیل از اوتلوک Outlook

آموزش مدیریت ایمیل از اوتلوک Outlook
19 - بهمن - 1396

بعد از ساختن ایمیل در سی پنل با آموزش زیر می توانید به ایمیلی که ایجاد کردید متصل شده و ارسال و دریافت ایمیل را به راحتی انجام بدهید.

1. Microsoft Outlook را از اینترنت دانلود کرده و اجرا میکنیم.

2. بعد از باز شدن نرم افزار از کنار کادر گزینه file را انتخاب می کنیم . و بعد منوی جدید که باز شد گزینه add account را کلیک می کنیم.

مدیریت ایمیل با اوتلوک مدیریت ایمیل با اوتلوک

3. زمانی که add account را زدیم .منوی جدید باز می شود باید روی گزینه Mannually configure server settings or additional server types کلیک کرده و روی گزینه Next کلیک کنیم.

مدیریت ایمیل با اوتلوک مدیریت ایمیل با اوتلوک

4. در پنجره جدید  گزینه Internet E-mail را انتخاب میکنیم و روی Next کلیک میکنیم.

مدیریت ایمیل توسط اتلوک مدیریت ایمیل توسط اتلوک

5. در پنجره بعدی باید فرم ها را با اطلاعاتی که داریم تکمیل نماییم که در زیر توضیح داده خواهد شد.

Your Name: نام شما

Email Address: آدرس ایمیل

Incomming mail server و Outgoing mail server: آدرس سرور ورودی و خروجی ایمیل را وارد میکنیم که در هاست لینوکس معمولا به صورت mail.yourdomain.com است. برای اطمینان از صحت آن می توانید از سرویس دهنده هاست خود بپرسید.

User Name: آدرس ایمیل خود را به عنوان نام کاربری ایمیل وارد میکنید

Password: رمز عبور ایمیل را وارد کنید.

مدیریت ایمیل با outlook مدیریت ایمیل با outlook

6. حالا نوبت به تنظیمات پیشرفته تر است روی گزینه more Settings کلیک میکنیم.

مدیریت ایمیل توسط outlook مدیریت ایمیل توسط outlook

7. در پنجره باز شده در تب Outgoing server تیکت قسمت My outgoing server SMTP require authentication را میزنیم مانند تصویر زیر توجه داشته باشید اکثر افرادی که می خواهند ایمیل را در اتلوک اضافه کنند در این قسمت مشکل دارند و ایمیل را دریافت میکنند اما ارسال انجام نمی شود با انجام این کار مشکلی در ارسال ایمیل نخواهید داشت.

مدیریت ایمیل توسط outlook مدیریت ایمیل توسط outlook

8. در همان پنجره اینبار در تب Advanced پورت ورودی و خروجی ایمیل را باید وارد کنید به صورت عادی پورت ورودی 110 و خروجی 25 است اما ممکن سرویس دهنده هاست شما پورت های خاصی را درنظر گرفته باشد که باید از سرویس دهنده خود بپرسید که شماره این پورت ها چند است برای مثال پارس وب سرور از پورت 110 برای ورودی و از 587 برای خروجی ایمیل استفاده میکند.
سپس گزینه use the following type encrypted connections را بروی auto قرار می دهیم.
بعد روی گزینه Ok کلیک میکنیم.

 اتصال ایمیل به اوتلوک

9. تا اینجا کار تمام است و روی گزینه Next کلیک میکنیم بعد از کلیک پنجره کوچکی باز می شود که اتصال ورودی و خروجی ایمیل را بررسی میکند و اگر مشکلی نباشد مانند تصویر زیر تیک سبز رنگی نمایش داده می شود. اگر در این بخش خطایی داشتید حتما پورت یا ادرس سرور ورودی و خروجی را اشتباه وارد کردید و با سرویس دهنده خودتان تماس بگیرید و اطلاعات صحیح را بگیرید.

اتصال ایمیل به اوتلوک اتصال ایمیل به اوتلوک

10. درصورتی که همه موارد درست باشد مانند تصویر زیر روی گزینه Finish کلیک میکنیم و وارد پنجره اصلی Outlook شده و می توانیم ارسال و دریافت ایمیل را توسط این نرم افزار انجام بدهیم.

بررسی ایمیل با اتولوک outlook بررسی ایمیل با اتولوک outlook
5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: Array to string conversion in /home/parswebserver/public_html/wp-content/plugins/google-captcha/google-captcha.php on line 706
Array