دقیقه مطالعه

قوانین سرویس ها

قوانین سرویس ها
26 - اردیبهشت - 1393

قوانینی که برای سرویس ها در پارس وب سرور وجود دارد و کاربران باید از آن پیروی کنند در زیر ذکر شده است.

مقررات استفاده از پلن های میزبانی وب
– ارسال هرگونه اسپم یا ایمیل های تبلیغاتی توسط هاست ارائه شده ممنوع می باشد درصورت مشاهده سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد و با تضمین و تعهد شما سرویس باز خواهد شد. اگر برای دومین بار تکرار شود سرویس مذکور حذف خواهد شد .
– روی هاست نباید اسکریپت های مخرب مثل شل بارگذاری شود در صورت مشاهده هاست مورد نظر مسدود خواهد شد.مسئولیت محتوای سایت ها به عهده خود مدیر سایت است اما درصورت مشاهده سایت هایی که از قوانین جمهوری اسلامی پیروی نمی کنند اخطار داده خواهد شد و تا 24 ساعت محتوای مورد نظر باید از سایت حذف شود که در صورت انجام نشدن هاست مورد نظر مسدود خواهد شد .
– درصورت عدم تمدید هاست سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد و درصورتی که صورتحساب ارسالی پیگیری نشود، بعد از یک ماه سرویس شما حذف خواهد شد .
– از هاست میزبانی وب به صورت روزانه و هفتگی بک اپ به صورت اتوماتیک در سرور جدا تهیه می شود که امنیت فایل های شما را تامین خواهد کرد اما بازهم ما تضمینی برای از بین نرفتن اطلاعات شما نمیکنیم هرچند که احتمالش بسیار ضعیف است و همچنین لازم به ذکر است که مسئولیت گرفتن نسخه پشتیبان برای استفاده خود کاربر ، به عهده کاربر می باشد و بک آپی که توسط سرور گرفته می شود تنها برای مشکلات احتمالی سرور می باشد.
– امکان استفاده از رپیدلیچ در میزبانی وب وجود ندارد و در صورت مشاهده سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد .
قوانین بیشتری اضافه خواهد شد و کاربران باید قوانین را مطالعه و پیروی کنند .

مقررات استفاده از پلن های هاست دانلود و نمایندگی هاست دانلود 
– محتوای فایل های بارگذاری شده در هاست دانلود باید از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنند .
– استفاده از رپیدلیچ فقط برای مدیر هاست امکان پذیر است و نباید به راحتی در دسترس باشد کابر باید رپیدلیچ را در یک پوشه گزاشته و روی پوشه قفل گذاری شود .
– درصورت عدم تمدید هاست سرویس شما مسدود خواهد شد و درصورتی که صورتحساب ارسالی پیگیری نشود، بعد از یک ماه سرویس شما حذف خواهد شد .
– مسئولیت فایل های هاست دانلود به عهده خود کاربر است و ما مسئولیتی در این قبال نداریم .
– از هاست دانلود بک اپ تهیه نمیشود و به عهده مشتری هست.
– قوانین بیشتری اضافه خواهد شد و کاربران باید قوانین را مطالعه و پیروی کنند .

مقررات استفاده از سرویس سرور مجازی
– مسؤليت کلي سرور ها مجازي بر عهده ي کاربر ميباشد . .
– سرور هاي مجازي به صورت مديريت نشده تحويل کاربر ميگردد و کاربر موظف به نصب نرم افزار هاي امنيتي و فايروال ميباشد. در صورت نياز و صلاح ديد کاربر سرور به صورت کامل مديريت و کانفيگ ميگردد و هزينه ي آن توسط شرکت دريافت خواهد شد . .
– در صورت مسدود شدن آي پي به دليل حملات اينترنتي حدود 1 الي 2 روز کاري زمان مي برد تا آي پي دوباره فعال گردد . لذا خوهشمنديم امنيت سرور هاي خود را تا حد امکان بالا ببريد.
– پارس وب سرور هيچ مسئوليتي در قبال کاربراني که به صورت واسطه اي از سرويس هاي پارس وب سرور استفاده مينمايند را ندارد .
– مسئوليت تهيه بك آب از سرور مجازي به عهده ي كاربر ميباشد و در صورت عدم فعالسازي بك آب گيري و بروز مشكل ، پارس وب سرور هيچگونه مسئوليتي نسبت به بازگردادند اطلاعات از دست رفته ندارد.
– در صورت عدم پرداخت به موقع صورتحساب سرويس شما منقضي ميگردد و شرکت مسؤليتي در قبال حفظ اطلاعات شما ندارد لذا خواهشمنديم در اسرع وقت به پرداخت فاکتور ارسالي اقدام نماييد.
– هر گونه فعاليت در مخدوش کردن و يا ضربه زدن به سرورها منجر به حذف يا قطع سريع سرويس بدون اطلاع قبلي کاربر خواهد شد.
– کاربر موظف است شخصاً نسبت به فراگيري آموزش هاي لازم براي استفاده از امکانات سرويس ها اقدام نمايد و در اين رابطه پارس وب سرور مسئوليتي نخواد داشت.

مقررات افزایش قیمت سرویس ها

-پارس وب سرور همواره تلاش می کند قیمت ها را ثابت نگه دارد اما با توجه به شرایط موجود در کشور و هزینه های دیتاسنتر در صورت افزایش این حق را دارد نسبت به افزایش قیمت ها اقدام کند این موضوع ارتباطی با مدت زمان تهیه شدن سرویس ندارد و در صورت افزایش قیمت همه کاربران را شامل می شود.

قوانین احراز هویت:

– پارس وب سرور این حق را دارد تا بعد از خرید سرویس توسط کاربر احراز هویت شماره را انجام دهد در صورت عدم تایید یا خاموش بودن شماره و یا اشتباه بودن می تواند سرویس را مسدود کند و با مستندات ارائه شده توسط کاربر اقدام به بازگشایی سرویس می کند و در صورت ممانعت از ارائه اطلاعات دقیق وجه پرداختی قابل عودت نمی باشد!

– از نظر پارس وب سرور شخصی که سرویس را تهیه می کند و شماره آن احراز هویت می شود مالک سایت و پنل کاربری هست و در صورت بروز اختلاف بین کارفرما و برنامه نویس ملاک ما شخص صاحب حساب می باشد و امکان دادن دسترسی به شخصی غیر از صاحب حساب وجود ندارد

– اگر برنامه نویس سرویس را برای کارفرما در پنل کاربری خود تهیه کند و به هر دلیلی از ارائه دسترسی به کارفرما خودداری کند مسئولیت متوجه پارس وب سرور نخواهد بود.

– برای تغییر ایمیل ناحیه کاربری باید درخواست کتبی به همراه تصویر کارت ملی صاحب حساب در تیکت ارسال شود تا ما اقدام به تغییر ایمیل ناحیه کاربری کنیم در صورت عدم ارسال این امر امکان پذیر نخواهد بود.

– برای جابه جایی سرویس از پنلی به پنل دیگر باید درخواستی کتبی به همراه تصویر کارت ملی برای ما از پنلی که سایت در آن قرار دارد ارسال شود و از پنل مقصد هم باید تیکت تاییدیه دریافت کنیم.

قوانین دامنه ها:

-دامنه های ملی  نیاز به شناسه ایرنیک دارند و دامنه ملی که در سایت خریداری می شود اگر با شناسه اشتباه بوده باشد یا رابط های مربوط به شناسه تنظیم نباشد به کاربر اطلاع داده می شود و در صورت تاخیر در پاسخگویی و ثبت شدن دامنه توسط شخص دیگر پارس وب سرور مسئولیتی را برعهده ندارد

– دامنه های ملی باید از سمت ایرنیک که کارگزار ثبت دامنه های ملی می باشد بررسی و تایید و فعال شوند گاهی برای ثبت دامنه ها درخواست مدارک می کنند و کاربر موظف هست در ظرف زمان مشخص مدارک  را ارسال کند تا دامنه ثبت شود در صورت عدم ارسال دامنه مجدد برای ثبت آزاد می شود در صورت عدم پیگیری کاربر مسئولیت ثبت دامنه توسط شخص دیگر متوجه خود کاربر می باشد.

– وضعیت active دامنه در سایت ما برای دامنه های ملی صرفا نشان دهنده ثبت شدن دامنه توسط ما می باشد و تایید نهایی برعهده ایرنیک هست در صورت ban شدن یا آزاد شدن مجدد مسئولیتی متوجه پارس وب سرور نخواهد بود زیرا  کاربر با دسترسی کاملی که به پنل ایرنیک خود دارد می تواند پیگیر ثبت دامنه باشد.

قوانین مربوط به پرداخت:

– تمام صورتحساب ها 5 روز قبل صادر می شود و به صورت ایمیل و پیامک یادآوری می شوند در صورت وارد کردن ایمیل نادرست و شماره اشتباه مسئولیت عدم دریافت برعهده کاربر می باشد.

– در صورت عدم پرداخت صورتحساب های مربوطه در موعد مقرر سرویس مسدود می شود و در صورت عدم پیگیری سرویس حذف خواهد شد.

مقررات گارانتی عودت وجه

– پارس وب سرور 7 روز برای سرویس هایی که امکان کنسل دارند گارانتی بی قید و شرط عودت وجه را تضمین میکند.

– گارانتی عودت وجه در صورتی که از سرویس استفاده خلاف قوانین صورت بگیرد از جمله قوانین جمهوری اسلامی و قوانین دیتاسنترها شامل سرویس مورد نظر نخواهد شد. (به زبان ساده تر کاربر نمی تواند با تخلفی که با سرویس انجام داده از این گارانتی استفاده کند)

– انواع پسوند دامنه ها شامل این گارانتی نخواهد شد

-نقض قوانین مربوط به دامنه و کپی رایت برعهده شخص خواهد بود و هزینه ای عودت داده نخواهد شد.

– برای سرور اختصاصی در صورتی که دیتاسنتر امکان کنسل را برای ما فراهم کند برای کاربر می توانیم گارانتی عودت را تضمین کنیم.

قوانین بیشتری اضافه خواهد شد و کاربران باید قوانین را مطالعه و پیروی کنند .

4.6/5 - (29 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]