دقیقه مطالعه

هاست پربازدید چیست؟ معرفی سرویس هاست پربازدید پارس وب سرور

هاست پربازدید چیست؟ معرفی سرویس هاست پربازدید پارس وب سرور
27 - فروردین - 1402

اگر سایت شما مالک سایتی با بازدید بالا می باشید و از هاست اشتراکی معمولی استفاده می کنید حتما از طرف شرکت میزبان هاستینگ خود تحت فشار قرار میگیرید تا به هاست پربازدید, سرور مجازی یا سرور اختصاصی در صورت بازدید بسیار زیاد نقل مکان کنید.
ما فرض را بر آن میگیریم که شما دانش و تجربه کافی راه اندازی و مدیریت سرور مجازی و اختصاصی را ندارید در این صورت بهترین گزینه برای شما هاست پربازدید می باشد هرچند در سرور اختصاصی شما باید هزینه ی لایسنس هایی مثل سی پنل لایت اسپید و… جداگانه پرداخت کنید.

هاست پربازدید چیست؟


هاست پربازدید به هاستی گفته می شود که سرور آن برای سایت هایی با بازدید بسیار بسیار بالا کانفیگ شده اند. و منابع بیشتری در اختیار یک سایت قرار گرفته و از نظر سخت افزار مجهز به قدرتمند ترین ابزار های روز دنیا می باشند.

پهنای باند و مصرف منابع نکته بسیار مهمی برای سایت های پربازدید می باشد چون در هاست معمولی اگر از حد تعیین شده عبور کنید با مشکلات جدی ای نظیر مسدودی رو به رو می شوید اما در هاست پر بازدید پهنای باند و منابعی که به شما داده می شود بسته به پلنی که تهیه میکنید بسیار بیشتر از هاست معمولی است.
استفاده از منابع سرور یعنی رم , سی پی یو و هارد هم به دلیل قدرت بالا و سهم زیادی که به شما داده می شود مشکلی برای شما بوجود نمی آورد.
اما فراموش نکنید هر هاست پربازدیدی مناسب شما نیست زیرا بعضی هاست ها فقط اسم هاست پربازدید را دارند ولی از سرعت لود شدن بالاتر خبری نیست.
متاسفانه برخی از همکاران ما در شرکت های دیگر برای کسب در آمد بیشتر زیاد این کار را انجام می دهند و هاست معمولی بر روی سرور های ضعیف را با قیمت بسیار بالا به عنوان هاست پربازدید می فروشند.
این نکته را بخاطر بسپارید که بازدید کننده ای که به سایت شما مراجعه می کند اگر لود شدن سایت طول بکشد ترجیح می دهد به سایت های مشابه برود اتفاقی که حتما برای شما هم رخ داده است.
پس همواره در انتخاب خود دقت کنید.

پیشنهاد ما به شما:


اگر صاحب یک سایت پربازدید می باشید و از تذکر شرکت هاستینگ خود خسته شدید و یا سرعت سایت شما به اندازه کافی بالا نیست و بازدید کننده ها ناراضی هستند پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم.
ما دو پکیچ از هاست پربازدید لینوکس و هاست پربازدید ویژه را برای شما تهیه کردیم.

اما ویژگی هاست های پربازدید ما چیست؟

هاست های پربازدید شرکت پارس وب سرور بر روی سرورهایی قرار گرفته اند که از نظر سخت افزاری بسیار مشکل بتوانید همانند آن را پیدا کنید.
هارد این سرور ها تماما از نسل جدید هارد پرسرعت SSD می باشند که سرعتی فراتر از تصور شما دارند.
رمی که به شما تعلق میگیرد 2024 مگابایت است که کوچکترین مشکلی از نظر استفاده از منابع رم پیش نخواهد آمد.
همانطور که می دانید در بخش سرور نکته بسیار مهم CPU است.
یک هسته CPU قدرتمند برای 99 درصد سایت های پربازدید کافی است اما ما شما را جزو آن یک درصد فرض میکنیم و دو هسته CPU به شما تعلق می گیرد که فکر کنم نیاز به گفتن نباشد ذره ای مشکل از نظر استفاده از منابع CPU برای شما پیش نخواهد آمد این را تضمین می کنیم.
ما در این هاست ها از کنترل پنل محبوب سی پنل استفاده کردیم.
وب سرور هاست هم با وجود لایت اسپید بسیار قدرتمند است که از نظر سرعت و قدرت 7 تا 9 برابر وب سرور آپاچی می باشد.
پهنای باند هم در هردو پکیچ به صورت نامحدود واقعی در اختیار شما قرار میگیرد.
تنها فرق هاست پربازدید لینوکس با هاست پربازدید ویژه در این است که ما در هاست پربازدید ویژه تنها و تنها 15 سایت را در یک سرور نگهداری میکنیم که این خود سبب می شود سرعت لود شدن سایت شما با سرعت نور برابری کند.
پس نگرانی های خود را از جهت انتخاب یک هاست پربازدید خوب فراموش کنید و با خیال راحت انتخاب کنید.
ما همیشه بهترین پیشنهاد را برای بهترین ها داریم.
کارشناسان بخش فروش ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخ گویی به هر سوال شما عزیزان می باشند.

Rate this post
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]