دقیقه مطالعه

بررسی ارور 417 Expectation Failed

بررسی ارور 417 Expectation Failed
10 - بهمن - 1400

کد وضعیت 417 Expectation Failed در دسته ارورهای سمت کلاینت طبقه بندی می شود. اگر این کد وضعیت نمایان شد به این معنی است که انتظار تعیین شده در قسمت Expect هدر درخواست، توسط سرور برآورده نمی شود و یا اگر یک سرور پروکسی است نشانه های مشخصی وجود دارد که درخواست نمی تواند از hop بعدی فراتر برود.

ارور 417 چگونه رخ می دهد ؟

با توجه به موارد ذکر شده، کد وضعیت Expectation Failed نشان می دهد که انتظار مشخص شده در هدر Expect درخواست ارسال شده، برآورده نمی شود. لذا باید مقادیر درج شده در این فیلد را مورد بررسی قرار داد زیرا کلاینت در هدر Expect انتظاراتی را ارسال می کند که سرور پاسخ دهنده باید برآورده کند تا درخواست به درستی پردازش شود.

با این حال، تنها انتظاری که به صورت مشخص تعریف می شود Expect: 100-continue می باشد که سرور باید مطابق با قوانین به آن پاسخ دهد :

1 – کد 100 : اگر اطلاعات موجود در هدر برای ایجاد موفقیت فوری در قالب پاسخ مورد انتظار به درخواست کافی باشد.

2 – کد 417 : اگر نتواند انتظارات مشخص شده در Expect را برآورده کند.

3 – 4xx : یا وضعیت قابل اجرای دیگری از محدوده 4xx (به این معنا که خطا بر روی کلاینت تاثیر گذاشته است).

خطاهای احتمالی دیگر

علاوه بر کد وضعیت Expectation Failed شرایط برای وقوع سایر ارورها نیز ممکن است فراهم باشد. برای مثال سرور می تواند یک درخواست را رد کند اگر طول محتوا خارج از محدوده مجاز باشد.

البته به ندرت مرورگر های معمولی هدر Expect را ارسال می کنند، اما در برخی دیگر از کلاینت ها مانند cURL این کار را به صورت پیشفرض انجام می دهند.

امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

5/5 - (3 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]