دقیقه مطالعه

بررسی کد وضعیت 411 Length Required

بررسی کد وضعیت 411 Length Required
05 - اردیبهشت - 1401

در این آموزش می خواهیم به بررسی کد وضعیت 411 بپردازیم. در سری مقالات قبلی در خصوص کدهای وضعیت http مطالبی ارائه شده است که می توانید از این لینک مشاهده بفرمایید.

کد وضعیت 411 Length Required زمانی ظاهر می شود که برای پردازش درخواست کاربر، مشخصه ای از طول محتوا در هدر مورد نیاز باشد.

در request یا درخواستی که به سمت یک سرور فرستاده می شود، داده های خاصی منتقل می شوند. قسمت اول این درخواست هدر نام دارد و عمدتاً شامل اطلاعات مربوط به مسیر انتقال، مرورگر و سیستم عامل کاربر است.

البته نوع داده ای که قرار است ارسال شود نیز باید در اینجا درج شود. بنابراین، طول داده باید بر حسب بایت مشخص شده باشد، در غیر این صورت معمولا کد وضعیت 411 Length Required نمایان می شود.

خطاهای http که در دسته ارورهای 4xx قرار دارند معمولاً از سمت کاربر می باشند. با این حال، در کد وضعیت 411 Length Required، این خطا می تواند مربوط به برنامه نویسی باشد و یا اینکه بر اثر درخواستی باشد که به درستی ایجاد نشده است و به همان صورت به سمت وب سرور ارسال شود.

این ارور در خطاهای برنامه نویسی اغلب به دلیل تلاش برای ارسال درخواست های خالی POST است. لذا اگر هیچ طول محتوایی مشخص نشده باشد عموما منجر به پیام خطای 411 Length Required می شود.

کاربر می تواند درخواست را با طول محتوای صحیح تکرار کند و به طور معمول باید بتواند بدون هیچ مشکلی به صفحه دسترسی داشته باشد.

با این حال، اگر صفحه را حتی با طول محتوای صحیح نتوان فراخوانی کرد، عموما این موضوع به تنظیمات نادرست وب سرور بازمی گردد و بنابراین، در این مورد، باید با مدیر وب سایت یا سرویس دهنده تماس گرفته شود.

امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

5/5 - (9 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]