دقیقه مطالعه

مشاهده وضعیت ارسال و دریافت ایمیل در سی پنل

مشاهده وضعیت ارسال و دریافت ایمیل در سی پنل
27 - اردیبهشت - 1400

یکی از قابلیت های خوب سی پنل ارسال و دریافت ساده ایمیل با webmail است اما گاهی ممکن است ارسال/دریافت ایمیل با مشکلی همراه باشد ، مشکلاتی مانند اسپم شدن یا بلاک شدن ای پی .

ارسال نشدن ایمیل یا دریافت نشدن ان موضوعی است که بسیاری از کاربران درگیر آن هستند . Track Delivery ابزاری است که با استفاده از آن میتوانید وضعیت ارسال یا دریافت ایمیل را بررسی کنید و دلیل ناموفق بود ایمیل ها را هم به سادگی مشاهده کنید. برای آموزش این ابزار مفید با ما همراه باشید .

ابتدا وارد سی پنل شوید .
سپس از قسمت Emails بر روی Track Delivery کلیک کنید .

سپس در کادر Recipient Email نام ایمیلی که میخواهید وضعیت آن را بررسی کنید را وارد کنید . برای مشاهده وضعیت تمام ایمیل ها این قسمت را خالی بگذارید و بر روی Run Report کلیک کنید .

در این قسمت شما با لیستی از ایمیل ها مواجه میشوید برای بررسی دقیق تر میتوانید فیلترهای زیر استفاده کنید . برای نمایش ایمیل هایی که با موفقیت ارسال شده اند بر روی Show Successes کلیک کنید . برای ایمیل هایی که ارسال ان ها با مشکلی همراه بوده است گزینه Show Failures را کلیک کنید . برای مشاهده لیست ایمیل های در حال انجام گزینه Show In-Progress و ایمیل هایی که ارسال آن ها به تعویق افتاده است بر روی Show Deferredکلیک کنید . همچنین به صورت ترکیبی از این گزینه ها میتوانید استفاده کنید .


از ستون Result که در جدول مشاهده میکنید میتوانید وضعیت ایمیل ارسال یا دریافت را بررسی کنید .

با استفاده از این آموزش میتوانید دریافت یا ارسال ایمیل خود را پیگیری کنید و در صورت بروز مشکل علت آن را بیابید و آن را رفع نمایید .

امیدوارم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد .

Rate this post
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: Array to string conversion in /home/parswebserver/public_html/wp-content/plugins/google-captcha/google-captcha.php on line 706
Array