امروز ۰۷ - اردیبهشت - ۰۳

چرا هاست پایتون؟

چرا هاست پایتون؟
06 - شهریور - 1399
هاست پیاتون
چرا هاست پایتون؟

در این مقاله می خواهیم درمورد چرا هاست پایتون را به جای سرور مجازی استفاده کنیم را شرح بدهیم .تا قبل از ارائه خدمات میزبانی وب پایتون توسط پارس وب سرور برای اجرای پروژه هایی مانند جنگو  (Django ) و فلاسک  ( Flask ) همواره کاربران باید سرور مجازی تهیه می کردند .

تهیه سرور مجازی در کنار هزینه های بالایی که دارد معایب دیگری هم داشت . از جمله این که نیاز به تهیه لایسنس بود و مدیریت و کانفیگ آن هم به سادگی امکان پذیر نبود! . کاربر می بایست همواره نگران بک آپ گیری های منظم سرور خود می بود تا در صورت بروز مشکل اطلاعات خود را از دست ندهد! . اما هاست پایتون تحولی عظیم در پروژه های پایتونی بود که شرکت پارس وب سرور از پیشگامان این سرویس در ایران بود . ما در مقاله ی مزایای هاست پایتون نسبت به سرور مجازی به طور کامل این مورد را بررسی کرده ایم .

اما کمی در مورد پایتون

در مورد پایتون بیشتر بدانید

پایتون را می توان یکی از زبان های قدرتمند برنامه نویسی دانست که در زمینه علم داده ها , توسعه وب, یادگیری ماشینی و خودکار سازی سامانه ها به کار گرفته می شود. پایتون یک زبان برنامه‌نویسی شی‌گرا , سطح بالا با معناشناسی پویای یکپارچه شده برای وب و ساخت و توسعه نرم‌افزارهای کاربردی است.

جدا از اینکه درآمد برنامه نویسان پایتون بالاست باید به این نکته هم اشاره کنیم که بزرگان عرصه فناوری مانند گوگل, مایکروسافت, یاهو , ناسا, موزیلا و بسیاری دیگر از ابرشرکت های فناوری از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند ، که همین موضوع باعث استخدام مستمر برنامه نویسان پایتون می شود که خود به اندازه کافی انگیزه بسیار بزرگی برای یادگیری این زبان می باشد.

نکته دیگر محبوبیت پایتون این است که چون یک زبان همه جانبه است بواسطه آن می توان تقریبا تمام کارهای یک برنامه را بدون نیاز به زبان دیگر انجام داد این موضوع سبب می شود برنامه نویس به راحتی هرچه تمام تر شروع به نوشتن برنامه با این زبان کند بدون اینکه به زبان های دیگر نیازمند باشد. با اینکه پایتون یک زبان تقریبا جدید به حساب می آید ولی برنامه نویسان زیادی مشغول کار با این زبان می باشند.

مزایای هاست پایتون

هاست پایتون

در هاست پایتون کاربر با دسترسی به محیط ssh به راحتی می تواند کتابخانه های مورد نیاز خود را نصب کند. امکان استفاده از دیتابیس مونگو دی بی , پستکرس و mysql باعث شده است به شدت محبوبیت این هاست افزوده شود.

تیم برنامه نویسی پارس وب سرور برای نخستین بار در ایران پنل اختصاصی برای MongoDb  در  سی پنل برای کاربران برنامه نویسی کرده است که به راحتی می توانید دیتابیس های خود را در سی پنل بسازید .این هاست به راحتی برای پروژه های جنگو و فلاسک مورد استفاده قرار می گیرد و کاربر وقت خود را صرف کانفیگ و تنظیم نمی کند. بک آپ گیری در این هاست کاملا به صورت منظم هر روز انجام میشود و این خطر از دست رفتن اطلاعات را به صفر می رساند.

در کنار همه ی این موارد تیم پشتیبانی پارس وب سرور می توانید در راه اندازی پروژه های پایتون  به شما کمک کند و در صورت درخواست کاملا رایگان پروژه را برای شما راه اندازی کند.

سخن آخر

گارانتی و تست هاست پایتون

اگر تا الان با سرور مجازی کار کرده اید و استفاده از هاست پایتون برای شما مبهم هست به شما پیشنهاد می کنم از هاست تست سه روزه رایگان ما استفاده کنید. شما فقط کافیست در سایت ثبت نام کنید و یک تیکت به بخش پشتیبانی بزنید تا هاست تست پایتون برای شما فعال شود.

سه روز فرصت دارید که پروژه خود را روی هاست امتحان کنید که البته این زمان قابل تمدید هم هست و بعد از آن با خیال راحت نسبت به خرید سرویس اقدام کنید. بعد از خرید سرویس هم پارس وب سرور تا ۷ روز گارانتی بازگشت وجه دارد . شرکت پارس وب سرور در تمام این مراحل از ابتدا تا راه اندازی پروژه در کنار شما خواهد بود.

امیدواریم از مقاله چرا هاست پایتون؟ لذت برده باشید

4.5/5 - (4 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]

دیدگاه های این نوشته

  • رضا بخشی گفت:

    انصافا تحول بزرگی ایجاد شده
    بخصوص که کادر دلسوزی داره پشتیبانی میکنه
    من که خیلی چیزها ازشون یاد گرفتم و احساس میکنم من به همراه تیم پشتیبانی پارس وب سرور با هم داریم وب سایت منو راهبری می کنیم