امروز ۰۱ - اردیبهشت - ۰۳

قابلیت Greylisting در سی پنل

قابلیت Greylisting در سی پنل
15 - مرداد - 1401

هاست های ارائه شده در شرکت پارس وب سرور از پنل مدیریتی cpanel بهره می برند. در این پنل قابلیت ها و دسترسی های زیادی برای کاربران نیز فراهم شده است تا بتوانند به شیوه ای ساده به مدیریت هاست بپردازند.

یکی از این امکانات، قسمتی است با نام Greylisting که به منظور کاهش ایمیل های اسپم دریافتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

طبق توضیحات سرویس سی پنل، این رابط به شما امکان می دهد تا فهرست خاکستری (Greylisting) را برای هر دامنه در هاست فعال یا غیرفعال کنید. این لیست، از کاربران در برابر اسپم دفاع می کند.

زمانی که فهرست خاکستری فعال شود؛ سرور ایمیل به صورت موقت درخواست هر فرستنده ایمیلی که نمی شناسد را رد می کند. اگر ایمیل قانونی باشد، سرور ارسال کننده تلاش می کند تا پس از مدت زمانی، مجددا آن ایمیل را ارسال کند. در نتیجه پس از تاخیر کوتاهی، سرور، ایمیل را خواهد پذیرفت.

Greylisting با دریافت اطلاعات مربوط به آدرس IP، آدرس فرستنده و آدرس گیرنده، اسپم ها را فیلتر می کند و به ایمیل های قانونی فرصتی برای عبور دوباره می دهد.

برای فعال سازی این قابلیت ابتدا با استفاده از این آموزش وارد سی پنل شوید.

سپس از قسمت EMAIL بر روی Configure Greylisting کلیک کنید.

سپس دامنه مد نظر را انتخاب کرده و از قسمت Status وضعیت آن را بر روی on قرار دهید.

امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

5/5 - (10 امتیاز)
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Warning: Array to string conversion in /home/parswebserver/public_html/wp-content/plugins/google-captcha/google-captcha.php on line 706
Array