آموزش رفع ارور Could not save password reset key to database در وردپرس

آموزش رفع ارور Could not save password reset key to database در وردپرس
22 - تیر - 1400

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای سایت خود استفاده می کنید ممکن است با ارور Could not save password reset key to database مواجه شده باشید. این مورد زمانی است که سعی می کنید از پیشخوان وردپرس به پنل کاربری لاگین کنید، اما بعد از وارد کردن username و password، اتفاقی نمی افتد و گمان می کنید که مشکل از رمز عبور است. در نتیجه از قسمت بازیابی رمز عبور سعی می کنید یک رمز جدید تعیین کنید که با این خطا روبرو می شوید. برای رفع این ارور همراه ما باشید.

معنای ارور اشاره شده این است که وردپرس نمی تواند اطلاعات جدیدی را در دیتابیس ذخیره و ویرایش کند. علت اصلی آن هم به پر شدن فضای هاست شما باز می گردد. در سرویس های میزبانی برای هر هاست، حجم معینی در نظر گرفته می شود و با پر شدن فضای هاست، مشکلاتی بروز می کند، از جمله اروری که موضوع بحث آموزش امروز ما است. برای برطرف شدن این مشکل سه روش زیر پیشنهاد می شود.

1 – حذف کردن فایل های غیرضروری از هاست

در سی پنل می توانید حجم پوشه های هاست را با استفاده از Disk Usage مشاهده کنید و به مدیریت فضای هاست بپردازید. برای مثال می توانید چند فایل حجیم که به آنها نیازی ندارید را حذف کنید. در خصوص استفاده از Disk Usage آموزشی در سایت ما قرار دارد که می توانید از این لینک مشاهده بفرمایید. همچنین اگر فایلها در پوشه trash قرار دارد و به آنها نیازی ندارید می توانید با استفاده از این آموزش محتویات این پوشه را خالی کنید.

2 – حذف کردن افزونه های غیرضروری

نصب و فعال سازی افزونه های زیاد بر روی وردپرس، علاوه بر کاهش سرعت سایت، فضای زیادی را هم اشغال می کند. وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و افزونه هایی که به آنها نیازی ندارید را غیرفعال و حذف کنید. با انجام این کار حجم قابل توجهی از فضای هاست شما آزاد خواهد شد.

3 – ارتقای هاست به پلن های بالاتر

به عنوان روش آخر می توانید فضای هاست را افزایش دهید. با انجام این کار، مشکل فضای لازم برای فایلهای سایت شما از جمله دیتابیس برطرف خواهد شد. چنانچه از شرکت پارس وب سرور، هاست تهیه کرده اید، با استفاده از این آموزش می توانید پلن های بالاتری را انتخاب کنید و به راحتی سرویس خود را ارتقا دهید. این فرآیند به صورت خودکار و سیستمی انجام خواهد شد.

امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

Rate this post
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]