امروز ۰۷ - اردیبهشت - ۰۳
دقیقه مطالعه

گفتگو با جناب جلالی

گفتگو با جناب جلالی
16 - دی - 1398

در ابتدا سپاسگزاریم که دعوت به این مصاحبه را پذیرفتید. خود را معرفی می کنید؟

با تشکر از شما از انجام این مصاحبه . خیلی خوشحالم که در این گفتگو شرکت میکنم. من سید صادق جلالی هستم ساکن تهران . فعالیت من از سال 89 با تشکیل یک گروه و ثبت آن به نام “آرشیدا رایا آتورینا” که با نام اختصاری “آرا” فعالیت میکند ، آغاز شد. در این مدت با شرکت های دولتی و خصوصی فراوانی همکاری داشتیم و با طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل اقدام به توسعه و گسترش کسب و کار آنها نمودیم.

جناب جلالی بیش از 8 سال همکاری! چطور با این مجموع آشنا شدید؟

ما از طریق جستجو در گوگل با مجموعه شما آشنا شدیم. قبل از پارس وب سرور با چندین شرکت دیگر همکاری داشتیم که از خدمات آنها ناراضی بودیم و با جستجو در گوگل ، با پارس وب سرور آشنا شدیم. ابتدا به عنوان آزمایش ، از خدمات این شرکت می خواستیم استفاده کنیم که نحوه ارائه سرویس ، ما را شگفت زده کرد و باعث ادامه همکاری ما با پارس وب سرور به بیش از هشت سال شد.

در فضای اینترنت مشغول چه کاری هستید؟

ما با نام اختصاری “آرا” در سال 89 یک گروه تبلیغاتی را تشکیل دادیم. هدف اصلی ما طراحی سایت و توسعه کسب و کار اینترنتی برای شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصیست. یکی از وب سایت های گروه ما با نام “آرا وب کو” در حال فعالیت است که ارائه دهنده خدمات به توسعه دهندگان وب در ایران می باشد

آیا در این مدت از این مجموعه راضی بودید؟

بله ، پشتیبانی خوب و خدمات عالی ، باعث شد تا ما از مجموعه شما رضایت داشته باشیم و شما را به همکاران و کارفرمایان خود توصیه کنیم.

کیفیت سرویس ها چگونه است؟ مورد انتظار شما بوده یا خیر؟

کیفیت سرویس های شما مطلوب بود و در این مدت انتظارات ما را برآورده کرد.

نقاط ضعف و قوت این مجموعه از نظر شما چیست؟

نقاط ضعفی از شما در خاطر ندارم و از نقاط قوت شما میتوان به پشتیبانی عالی و 24 ساعته و کیفیت بالای سرویس ها اشاره کرد.

پیشرفتی را در این مجموعه شاهد بودید؟

ما در همان ابتدای همکاری ، انتظار داشتیم که شرکت شما هم مانند شرکت های همکارانتان بعد از مدتی فعالیت با نوسانات قیمت ارز در آن دوران ، از گردونه رقابت حذف شود اما شما پا پس نکشیدید و ما شاهد رشد و تکامل شما بودیم. شما نه تنها حذف نشدید بلکه قوی تر از قبل به فعالیت خودتان ادامه دادید و هر روز در حال بهتر شدن هستید.

تا چه اندازه شرکت ما در پیشبرد اهداف شما موثر واقع شد؟

به جرات میتوان گفت پارس وب سرور نقش مهمی در پیشبرد اهداف ما در زمینه تجارت الکترونیک داشته است و از این بابت از مجموعه شما سپاس گزاریم. ما در سال های اخیر به کارفرما های خود برای تهیه هاست ، پارس وب سرور را توصیه کردیم و برخی از آنها در سایت شما عضو شدند و از خدمات شما استفاده میکنند.

نحوه برخورد پرسنل چگونه است؟

بسیار عالی و خوب بود. پرسنل شما با صبر و حوصله و احترام پاسخگوی ما بودند و هستند.

آیاشده درخواست هایی داشته باشید و همکاران ما قبول نکنند وبهانه تراشی کنند؟

خیر . حتی در زمانی سرویس ما مورد حملات DDOS قرار گرفته بود که بخش پشتیبانی با صبر و شکیبایی راهکار های لازم را در اختیار ما قرار دادند و همچنین زمانی که دسترسی ایران به شبکه اینترنت قطع شده بود هم با شکیبایی به گروه ما ، راه کار ارائه میدادند.

آیا لحظاتی بود که به قطع همکاری فکر کنید؟ اگر بوده چرا و به چه علت؟

به قطع همکاری ، خیر. اما در زمان هایی برای تست عملکرد شرکت هایی که با تبلیغات گسترده وارد بازار شدند ، برخی از سرویس های خود را به آنها منتقل کردیم که پس از مدتی مجدد به پارس وب سرور بازگشتیم!

چه پیشنهاد هایی برای پیشرفت هرچه بهتر شرکت دارید؟

پیشنهاد خاصی ندارم . لطفا با همین قدرت به فعالیت خودتان ادامه دهید.

در پایان اگر حرف خاصی مانده بفرمایید؟

حرف خاصی نیست. از تمام تلاش های شما در این چند سال ، کمال تشکر را دارم. به امید موفقیت های روز افزون برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[bws_google_captcha]